وبلاگ

مزایای آموزش زبان روسی از صفر

مزایای آموزش زبان روسی از صفر
زبان روسی

مزایای آموزش زبان روسی از صفر

زمانی که حرف از آموزش زبان روسی از صفر می‌شود منظور این است که تنها پشتیبان شما در آغاز آموزش، اشتیاق و یا نیازتان می‌باشد. اگر الان آموزش زبان خود را آغاز کنید شاید ظرف یک یا دو سال آینده بتوانید به خوبی یک فرد بومی، روسی صحبت کنید. پس اگر دوست دارید یک فرد چند زبانه باشید بهتر است که از همین الان شروع کنید.

از فراگیری زبان روسی نترسید!

زبان روسی الفبای مختص به خودش را دارد و اهمیتی به تعیین جنسیت کلمات نمی‌دهد. لذا در ابتدای کار ممکن است این گونه به نظر برسد که شما باید یک منبع بی انتهایی از پسوندها و پیشوندها را حفظ کنید. چیزی که از دور بسیار سخت و غیر ممکن به نظر می‌رسد. اجازه ندهید که این پیش داوری‌ها شما را تحت تاثیر خود قرار دهند و منجر به عقب نشینی­تان شوند. هر کاری در شروع سخت است چرا که هنوز سیناپس‌های آن کار در مغز شکل نگرفته و پروسه­ی آن نیاز به زمان دارد. آموزش صفر تا صد زبان روسی این امکان را به شما می‌دهد تا به شکل اصولی این زبان را یاد بگیرید و کمتر درگیر حواشی آن شوید. جالب است بدانید که زبان روسی همان‌قدر که سخت است جالب و سرگرم کننده نیز می‌باشد.

از فراگیری زبان روسی نترسید!

مزایای آموزش زبان روسی از صفر

  • خیلی از استانداردهای بین المللی به زبان روسی نیز ترجمه می‌شوند (علاوه بر زبان‌های انگلیسی و فرانسوی)
  • می‌توانید تعداد زیادی از آثار علمی و کلاسیک جهانی را مطالعه نمایید.
  • زبان روسی یکی از زیباترین زبان‌های کره‌ی زمین می‌باشد.
  • یکی از چیزهایی که در طول فراگیری زبان روسی به شدت مورد علاقه زبان آموزان قرار می‌گیرد استفاده‌ی مکرر از حروف کوچک است.
  • روسی زبان گفتار روزمره در ایستگاه‌های فضایی بین المللی است.
  • در نهایت نیز باید گفت که روسیه بزرگ‌ترین کشور روی زمین می‌باشد.

شما یادگیرنده هستید

به عنوان یک زبان آموز به انواع ابزارهای لازم برای یادگیری نیاز خواهید داشت و قطعا یک دوره مبتدی خوب ضروری است. اما توجه داشته باشید که معلمان و اساتید بیشتر راهنمای راه و اصلاح کننده‌ی شما هستند و مسئولیت یادگیری بر عهده‌ی شماست. از هر روشی استفاده کنید تا دامنه‌ی لغات و تلفظ‌های خود را بهبود ببخشید و روز به روز به آن هدفی که برای خود تعیین کرده‌اید نزدیک شوید.

لیست‌های طولانی از کلمات روسی را حفظ نکنید

بله گفتیم، اگر می‌خواهید مسلط شوید، گسترش دایره لغات و مقداری حفظ کردن اهمیت دارد. اما به خاطر داشته باشید که مغز ما برای حفظ لیست‌ها ساخته نشده. یک رویکرد بسیار بهتر این است که هنگام یادگیری کلمات و عبارات از مثال‌های واقعی استفاده کنید. به جای تلاش برای یادگیری چیزهای زیادی در یک زمان، چند کلمه را تمرین کنید تا زمانی که در استفاده از آن‌ها به مهارت برسید.

زیاد وابسته به گرامر نباشید

در دوره‌های آموزش زبان روسی از صفر انواع و اقسام مطالب از جمله گرامرها بیان می‌شوند. صرفا مهم است که جنبه‌های مهم دستور زبان روسی را درک کنید و از آن‌ها برای مکالمه‌های معمولی استفاده نمایید. خود را معطل تئوری‌های پیچیده زبانی نکنید چرا که خیلی از این تئوری‌ها برای افراد بومی این کشور نیز واضح نیستند.

روی زبان تمرکز کنید نه منابع

منابع متعددی برای آموزش زبان روسی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها تنها مقدار کمی با هم تفاوت دارند. هر معلمی به روش خود تدریس می‌کند و هر دانش آموزی به روش متفاوتی یاد می‌گیرد. نکته‌ی  مهم این است که درگیر منابع نشوید. اگر رویکرد خاصی برای شما منطقی نیست، از مشورت با منبع دیگری نترسید.

آموزش زبان روسی از صفر با زفو

آیا تصمیم به یادگیری زبان روسی گرفته‌اید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ زفو یک پورتال زبان روسی است که در آموزش‌های گام به گام تخصص دارد. این به شما کمک می‌کند تا یادگیری زبان روسی را از ابتدا شروع کنید و به هیچ دانش قبلی‌ای در مورد این موضوع نیاز نداشته باشید.

مزایای آموزش زبان روسی از صفر

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *