اطلاعات کامل درباره ی یادگیری روسی

یادگیری روسی
زبان روسی

اطلاعات کامل درباره ی یادگیری روسی

چگونه زبان روسی را به تنهایی یاد بگیریم

یادگیری روسی (مانند هر زبان دیگری) نیازمند تلاش و انگیزه آگاهانه است. ما اینجا هستیم تا با ارائه درس­های مفید و آسان به شما در یادگیری روسی کمک کنیم. در اینجا یک نقشه راه ساده 4 مرحله ای برای تسلط بر زبان روسی آورده شده است.

  1. با الفبای روسی شروع کنید

یادگیری الفبای روسی می تواند مدتی طول بکشد زیرا از حروف سیریلیک استفاده می کند که بسیاری از آنها برای انگلیسی زبانان ناآشنا هستند. ما چند جلسه از دوره را فقط به یادگیری حروف روسی اختصاص داده ایم. همچنین می‌توانید از یکی دیگر از جلسه های ما که کاملاً به الفبای روسی اختصاص داده شده است، بازدید کنید که به شما توصیه‌های تلفظ، مثال‌های صوتی برای تمرین و آزمون‌ها را ارائه می‌دهد شرکت کنید.

  1. دستور زبان روسی را مطالعه کنید

پس از تسلط بر الفبای سیریلیک، به سراغ دستور زبان روسی بروید. ما بیشتر قوانین گرامر اولیه را پوشش داده ایم و هر از چند گاهی دروس جدید را اضافه می کنیم.

  1. دایره لغات روسی خود را گسترش دهید

توصیه می شود هر روز چند کلمه یاد بگیرید تا دایره لغات خود را سریع بسازید. دروس واژگان ما کلمات و عبارات اساسی را در اختیار شما قرار می دهد، اما لازم نیست در اینجا متوقف شوید. در مجموعه کلمه روسی ما مشترک شوید تا بتوانید دایره لغات خود را گسترش دهید و روزانه با فلش کارت ها و درس روز تمرین کنید.

  1. تمرین، تمرین، تمرین

برای تسلط بر زبان روسی، باید دائماً در 4 عمل مشغول فعالیت شوید:

  • خواندن
  • نوشتن
  • گوش دادن
  • صحبت کردن

کتاب های روسی مخصوص مبتدیان را پیدا کنید و تا حد امکان آنها را بخوانید. یک وب سایت خبری و یا یک شبکه خبری روسی برای تبادل زبان و یادگیری روسی پیدا کنید. به یک سخنرانی روسی، به عنوان مثال، یک پادکست روسی گوش دهید. از هر فرصتی برای تمرین زبان روسی استفاده کنید و به زودی متوجه خواهید شد که یادگیری زبان روسی آنقدرها هم که می گویند سخت نیست.

یادگیری روسی

  1. در یک آموزشگاه خوب برای یادگیری روسی شرکت کنید

اگر می خواهید زبان روسی را به صورت ساختاریافته و پیش رونده یاد بگیرید و از همان روز اول در یادگیری روسی و صحبت کردن روسی پیشرفت کنید، همین امروز در آموزش فشرده روسی ما ثبت نام کنید. به سرعت و با کمی تلاش و اعتماد به خود و توانایی های خود شما سال آینده به زبان روسی تسلط قابل توجهی پیدا خواهید کرد. با دنبال کردن دوره های آموزش فشرده روسی ما به رسمیت شناخته شده و تایید شده است. آموزش فشرده یادگیری روسی با ما شامل مراحل مختلفی است و پله پله است که به شما امکان می دهد به تدریج منطق زبان و تفکر روسی را درک کنید و در پایان دوره به زبان روسی صحبت کنید.

زبان روسی پنجمین زبان پرتکلم‌ دنیا:

روسی زبانی با غنای فرهنگی، سیاسی و تاریخی است. پس از تسلط بر الفبای سیریلیک، یادگیری زبان روسی مانند زبان هندی و زبان های اروپایی دیگر آسان است. برای شروع یا پیشرفت در یادگیری روسی در آموزشگاه ما هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی با توجه به سطح مهارت و سرعت خودتان کار می کنید تا زمانی که به یک سطح تسلط نسبی برسید.

یادگیری روسی:

چگونه می توان زمان یادگیری روسی را به یک لحظه لذت بخش، با انگیزه، میل به پیشرفت و موفقیت تبدیل کرد؟ یادگیری از راه دور یا به صورت آنلاین، بیان کردن را تسهیل می کند و ایفای نقش را ترویج می دهد. می توانید با سرعت دلخواه خود را در زبان گفتاری و نوشتاری غرق کنید. این آموزش ترکیبی بر اساس اسناد چاپی (دوره ها، تمرینات خود اصلاحی، ارزیابی ها و …) و سایر خدمات آنلاین است. دوره های ما توسط معلمان روسی با تجربه و با تکنیک های آموزش از راه دور نظارت و ارائه می شود. آنها با شما روشی را اجرا می کنند که بیان نوشتاری و شفاهی شما را تسهیل می کند و از ایفای نقش حمایت می کند.

یادگیری روسی

چه مراحلی برای رسیدن به اهداف یادگیری روسی شما ضروری است؟

  • درس‌های روسی و واژه‌نامه ها را هر روز مطالعه کنید تا خود را در زبان غرق کنید.
  • از طریق فعالیت های ارزیابی هفتگی و یا ماهانه خود را محک بزنید.
  • با تکمیل تکالیف مرتب و روزانه خود خطاهای خود را اصلاح کنید.
  • تمرین های متعدد درک مطلب و بیان نوشتاری و شفاهی به شما امکان می دهد مهارت های خود را آزمایش کنید و پیشرفت خود را ارزیابی کنید.
  • در طول دوره آموزشی یادگیری روسی، دائماً با معلمان و همکلاسی های خود در تماس باشید. چت ها و تالارهای گفتگو در فضای آموزشی شما به شما این امکان را می دهد که تجربه خود را با سایر ثبت نام کنندگان به اشتراک بگذارید.

یادگیری روسی

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *