قوانین و مقررات
30 خرداد 99 1402-06-19 5:36قوانین و مقررات
قوانین و مقررات استفاده از خدمات زُفو
قوانین عمومی
تمام اصول و قوانین زفو منطبق با قانون تجارت الکترونیک، قانون جرائم رایانهای، قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرمافزارهای رایانهای و قانون حمایت از حقوق مصرفکننده است. همچنین کاربران نیز ملتزم به رعایت این قوانین هستند. زفو حق تغییر شروط و اصلاح این قوانین را بهصورت کلی و جزئی دارد و استفاده کاربران از زفو به منزله امضا و پذیرش این شروط است.برای تسهیل استفاده کاربران از خدمات آموزش زبان، زفو لینکهایی (پیوندهایی) به سایتهای دیگر ایجاد کرده است. زفو در قبال محتوای موجود در این سایتها هیچگونه مسئولیتی ندارد و ضمناً پیوند به این سایتها به منزله تأیید این سایتها و یا گردانندگان و یا صاحب امتیازان آنها نیست.زمانی که شما وارد سایت میشوید زفو نیز مانند اکثر سایتها، از طریق روشهای استاندارد و به طور خودکار آدرس سایتی را که از آن میآیید، اطلاعات صفحاتی از سایت را که مشاهده کردهاید، آیپی آدرس، نوع مرورگر و سیستمعاملی که استفاده میکنید دریافت میکند. این عمل، شناسایی علایق مشتریان و افزایش رضایتمندی کاربران از سایت را در پی خواهد داشت. ورود به سایت از سوی کاربران با آگاهی از این واقعیت صورت میگیرید و به منزله اعلام رضایت نسبت به دسترسی و ذخیره کردن اطلاعات مزبور خواهد بود.زفو صرفاً بهمنظور ارائهٔ امکانات به کاربران و جلوگیری از سوء استفادههای احتمالی، سرویس چت را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. برای مثال اگر کاربری وجهی را پرداخت کند و یا سؤالی داشته باشد میتواند در قسمت چت آنلاین با پشتیبان ارتباط بگیرد.
عودت وجه پرداختی در صورت نارضاتی از دوره
با توجه به سیاست زفو در تایید کیفیت محصولات خود تمام دوره های آفلاین زفو دارای امکان عودت وجه در صورت نارضایتی زبان آموز از دوره وجود دارد و این سیاست تنها در دوره های آفلاین وجود دارد و تدریس خصوصی و دوره های آنلاین فارق از این سیاست میباشد. در صورت نارضایتی از دوره تنها کافیست از طریق پشتیبانی آنلاین یا تماس با دفتر مرکزی شرکت و اعلام اطلاعات دوره، اطلاعات شخصی اعم از نام کاربری در سایت، شماره تماس و همچنین اعلام شماره کارت به منظور استرداد وجه روند مرجوعی وجه را طی کنید.
قوانین کنسلی مربوط به تدریس خصوصی یا دوره آنلاین
غیبت: عدم حضور زبانآموز و یا استاد در آن ساعت و یا روز بدون اطلاع قبلی.کنسل: عدم برگزاری کلاس در آن ساعت یا روز با اطلاع قبلی.لغو و بازگشت پول: عدم تمایل به ادامه برگزاری کلاسهای و بازگشت به اعتبار زبانآموز.
غیبت:1- زبانآموز میبایست یک ربع در کلاس منتظر استاد بماند و در صورت عدم حضور استاد غیبت وی را از طریق چت آنلاین گزارش نمایید.2-تمامی غیبتهای زبانآموز را استاد یا پشتیبان سایت گزارش میکند، در صورت اعتراض به غیبت میتوانید از قسمت چت انلاین اعلام تخلف را نموده و اعتراض خود را راجع به غیبت وارد نمایید.3- در صورت غیبت زبانآموز، کلاس به منزله برگزار شده تلقی میشود و پول آن جلسه بهحساب استاد واریز میگردد.4- هیچگونه عذر و بهانهای برای غیبت موجه نمیباشد، شامل: قطعی برق، عدم همراه داشتن تلفن همراه و…، برای اینکه کلاس شما مشمول غیبت نشود میبایست زفو یا استاد را در جریان قرار دهید.کنسل:1- بهازای رزرو هر 5 جلسه یک جلسه کنسل کردن کلاس تا 24 ساعت قبل از کلاس موجه و جایز است.2- کنسل کردن بهازای هر 5 جلسه میبایست شب قبل از روز برگزاری کلاس از طریق واتساپ یا چت آنلاین ثبت گردد.3- درصورتیکه در ساعت مقرر کلاس امکان حضور در کلاس را ندارید و این مورد را همان روز کلاس به استاد یا پشتیبان اطلاع دهید، 70 درصد از هزینه کلاس از پرداختی شما کسر میشود و کلاس با عنوان کنسلی غیرموجه ثبت میشود. 4- در صورت موجه بودن کنسلی کلاس شما به انتهای لیست کلاسهای شما با آن استاد و در ساعت خالی استاد قرار میگیرد.لغو و بازگشت پول به کیف پول:1- لغو رزرو چند جلسهای: درصورتیکه رزرو ده جلسه یا پنج جلسهای انجام دادید و از ادامه کلاسها منصرف شدید، هزینه کلاسهایی که برای هفتههای بعد رزرو شدند به طور کامل به شما باز میگردد. بهعبارتدیگر، استرداد کامل هزینه صرفاً برای کلاسهایی که هفت روز به تاریخ آنها باقیمانده است صورت میگیرد. شما میتوانید با میزان بستانکاری خود با یک استاد دیگر کلاس رزرو کنید. درصورتیکه قصد داشته باشید مبلغ بهحساب بانکی شما برگردد، به چت آنلاین پیام دهید.
بستر امن پرداختتمامی پرداخت های زفو توسط درگاه امن زرین پال پشتیبانی شده و در صورتی که به صفحه ای غیر از درگاه پرداخت زرین پال منتقل شدید بلافاصله آنرا بسته و به پشتیبانی مجموعه اطلاع رسانی نمایید.ساعات پاسخگوییپشتیبانی انلاین سایت در تمامی ساعات شبانه روز فعال بوده و پس از ثبت پیام اولین پشتیبان با شما ارتباط برقرار خواهد کرد. دفتر مرکزی زفو همه روزه از ساعت 8 الی 18 باز بوده و پاسخگوی شما خواهد بود.پشتیبانیپشتیبانی در زفو به دو صورت
- آنلاین از طریق چت آنلاین
- تلفنی از طریق تماس
ثبت شکایات تمامی کاربران میتوانند در صورت مشاهده مشکل و ارائه شکایات خود به صفحه تماس با ما مراجعه نموده و با پرکردن فرم مربوطه به ثبت شکایات خود بپردازند همچنین کاربران میتواند از طریق تماس مستقیم با مدیریت مجموعه یا پشتیبانی سایت ثبت شکایات خود را انجام دهند.قوانین استفاده از سایت زفودسترسی و استفاده شما به تمام امکانات این سایت از شرایط و مقررات زیر پیروی می کند. لطفاً قبل از استفاده از زفو توافقنامه زیر را به دقت مطالعه کنید. استفاده از هر بخشی از این وب سایت به منزله پذیرش کلیه شرایط و مقررات این توافقنامه از سوی شما تلقی می شود. بنابراین اگرکل یا بخشی از این توافقنامه را نپذیرید، اجازه استفاده و دسترسی به زفو و خدمات آن را نخواهید داشت.ویرایش و بروز رسانی قوانین استفاده از سایتزفو تمام حقوق مربوط به ویرایش شرایط استفاده، قوانین و نکات مطرح شده پیرامون آن را برای خود محفوظ می دارد. قوانین بر حسب ضرورت ممکن است بروز رسانی و یا ویرایش شود این مسئولیت کاربران سایت است که با مراجعه به این صفحه از اخرین نسخه قوانین استفاده، اطلاع داشته باشند.مالکیت مادی و معنویکلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، تماما متعلق به سایت زفو می باشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی مدیریت سایت اجازه کپی کردن، توزیع، نشرمجدد، واگذاری، نمایش، ارسال و انتقال آنها را ندارد. مالکیت مادی فایلهای ثبت شده متعلق به زفو بوده و مالکیت معنوی آن نزد زفو محفوظ می باشد.ثبت نام کردنبرای دسترسی به سرویس های ارائه شده توسط زفو ثبت نام در سایت الزامی است. ثبت نام در زفو رایگان است. در هنگام ثبت نام از شما درخواست میشود که یک نام کاربری و رمز عبور به همراه شماره موبایل وارد و انتخاب نمایید. در صورتی که شرایط استفاده از زفو را نقض نمایید، نام کاربری شما ممکن است به طور موقت معلق و در صورت تکرار تخلف برای همیشه از سیستم ما حذف و آی پی شما مسدود می شود. پس از ثبت نام در دوره های زفو بلافاصله به صورت خودکار شما به صفحه دوره خریداری شده منتقل و روند آموزش آغاز میگردد.در استفاده از زفو می بایست نهایت دقت را نموده تا موجب بروز موارد ذیل نشوید:
- انتشار، ارسال، بارگذاری و یا توزیع هرگونه مطلب نامتناسب، بی حرمتی، تجاوز و تعدی، گفتار زشت و وقیح، تصاویر شرم آور و عناوین، نام و موارد نامشروع
- بد نام کردن، سوء استفاده، حملات مخرب، تهدید و تجاوز به حقوق عمومی سایت و سایر کاربران
- رهبری، هدایت و تشکیل گروه های هرمی در نظردهی ها و موارد مشابه
- برداشتن و جمع آوری اطلاعات شخصی افراد بدون جلب رضایت آنها
# لطفا فهرست مصادیق محتوای مجرمانه را مطالعه بفرماییدمحدودیت مسئولیت زفو ما تضمین نمی کنیم که عملکرد سایت زفو به صورت مداوم یا به دور از خطا باشد، یا اینکه همه اشکالات برطرف شود یا اینکه این سایت یا سرور به دور از ویروس و اشکال باشد. این مسئولیت شماست که اقدامات لازم مانند ویروسیابی را انجام دهید تا نسبت به دقت اطلاعات داده شده و گرفته شده مطمئن شوید.شما متضمن می شوید که به هیچ وجه ما را مسئول زیانها و خسارتهای که در اثر استفاده از سرویس ما می شود نمیدانید. فرقی نمیکند این خسارتها یا زیانها پیشبینی شده، قابل پیشبینی، شناخته شده و غیره باشد.حریم خصوصی کاربرانهنگامی که شما از خدمات سایت زفو استفاده می کنید، ممکن است اطلاعات شخصی از شما بخواهیم. این اطلاعات میتواند شامل نام، نشانی ایمیل، شماره تلفن همراه، شماره کارت بانک شتاب یا اطلاعات دیگر باشد. ما به چندین دلیل اطلاعات شخصی شما را جمع آوری می کنیم، از جمله برای مقاصد اداری و به منظور ارائه خدمات. سایت زفو اطلاعات شخصی شما را با اشخاص ثالث به اشتراک نمیگذارد و بدون بودن الزام قانونی این اطلاعات را برای دیگری فاش نخواهد ساخت.کپی رایتما به حقوق دیگران احترام می گذاریم. چنانچه شاهد نقض قانون کپی رایت توسط اطلاعات درج شده در هر قسمت از زفو بودید لطفا ” به پشتیبانی آنلاین یا از طریق تماس تلفنی مارا مطلع نمایید.