وبلاگ

تدریس زبان روسی به شیوه آنلاین چگونه است؟

تدریس زبان روسی
زبان روسی

تدریس زبان روسی به شیوه آنلاین چگونه است؟

آیا می‌توان روسی را به صورت آنلاین یاد گرفت؟

تدریس زبان روسی هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری انجام می‌شود. هر کدام از این روش‌ها برای یادگیری زبان روسی مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. برای یادگیری روسی، باید کلمات روسی را مطالعه کنید و بدانید که چگونه آنها را به درستی تلفظ نمایید. درسهای آنلاین مانند کلاس‌های حضوری می‌توانند برای کمک به شما در یادگیری این زبان به طور مؤثر مناسب باشند. در ادامه تلاش می‌کنیم در این زمینه نکات بیشتری خدمت شما ارائه نماییم.

تدریس زبان روسی

مقایسه روش آنلاین و حضوری در یادگیری زبان روسی

همانگونه که خدمت شما عرض کردیم یادگیری زبان روسی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکان‌پذیر است. اکنون می‌خواهیم ویژگی‌های این دو دسته را با هم مورد بررسی قرار دهیم:

  • مکالمه: یکی از ویژگی‌های مهمی که در یادگیری یک زبان خارجی باید به آن دقت داشته باشید مکالمه است. تمام تلاش شما در یادگیری زبان صرفاً به خاطر این است که راحت‌تر بتوانید روسی صحبت کنید. در هر دو روش حضوری و آنلاین، امکان گفتگو در کلاس به این زبان وجود دارد. البته حضور در کلاس تدریس خصوصی زبان روسی برای تقویت این ویژگی گزینه بهتری محسوب می‌شود.
  • زمان: کلاس‌های حضوری قطعاً زمان بیشتری در مقایسه با کلاس آنلاین از شما خواهند گرفت. شما برای کلاس آنلاین نیاز به حمل و نقل، انتظار برای حضور استاد و آغاز کلاس و … نخواهید داشت. این در حالی است که کلاس‌های حضوری با بازدهی مشابه همین اتلاف وقت را برای شما به همراه خواهند داشت.
  • حق انتخاب: برای انتخاب موسسه زبان روسی جهت کلاس حضوری شما محدودیت‌های زیادی خواهید داشت. اولین محدودیتی که با آن برخورد خواهید کرد، فاصله جغرافیایی است. شما مجبور هستید موسساتی را با هر کیفیتی که هستند در نزدیکی خودتان انتخاب کنید. اما در کلاس آنلاین شما می‌توانید اساتید مختلف با روش‌های تدریس متنوع را در موسسات متفاوت بررسی کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • تمرکز حواس: طبیعتاً یکی از مشکلات بزرگ کلاس‌های آنلاین این است که تمرکز حواس برای توجه و درک عمیق مباحث آموزشی مشکل می‌شود. در کلاس‌های حضوری به دلیل ارتباط مستقیم با استاد در کلاس ، زبان آموز تمرکز حداکثری دارد. اما در کلاس‌های آنلاین نه تنها حضور تسلط صد در صدی روی دانشجو ندارد بلکه خود فضای اینترنت هم می‌تواند زبان‌آموز را برای عدم تمرکز کافی تحریک کند.

تدریس زبان روسی

هزینه کلاس آنلاین زبان روسی و کلاس حضوری آن تفاوت دارد؟

تدریس زبان روسی به روش آنلاین قطعاً صرفه اقتصادی بیشتری در مقایسه با روش حضوری دارد. در روش آنلاین نه تنها موسسه هزینه کمتری از زبان‌آموز دریافت می‌کند بلکه او از پرداخت هزینه‌هایی مانند حمل‌ونقل نیز معاف است. ضمناً به دلیل اینکه در زمان او صرفه‌جویی می‌شود او می‌تواند زمان خود را برای انجام امور دیگر هزینه کند. یعنی از طریق فعالیت اقتصادی درآمد‌های خودش را افزایش دهد. تنها هزینه بیشتر کلاس آنلاین در مقایسه با کلاس حضوری، هزینه اینترنت است که بازهم قابل مقایسه با هزینه حمل و نقل نیست.

تدریس زبان روسی

آیا تمام موسسات زبان روسی قابل اعتماد هستند؟

قطعاً برای استفاده از کلاس تدریس زبان روسی نمی‌توان به هر موسسه یا آموزشگاهی اعتماد کرد. در انتخاب آموزشگاه باید دقت زیادی داشته باشید. شما باید در ابتدا بررسی کنید آموزشگاه مورد نظرتان مجوزهای لازم برای برگزاری کلاس روسی را داشته باشد. همچنین باید سابقه آموزشگاه را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید آموزشگاه مدنظرتان دوره‌های باکیفیتی برگزار می‌کند. برای تشخیص کیفیت دوره‌های آموزشی حتماً باید نوع تدریس و سابقه اساتید را هم بررسی کنید. پیدا کردن آموزشگاهی که دغدغه پیشرفت شما را داشته باشد، بسیار سخت است. متاسفانه بسیاری از آموزشگاه‌ها صرفاً به محلی برای درآمدزایی صرف تبدیل شده‌اند و کمکی به شما نخواهند کرد. آن‌ها فقط به فکر جیب خودشان هستند.

تدریس زبان روسی

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *