وبلاگ

تدریس خصوصی زبان روسی را با ما تجربه کنید

زبان روسی
زبان روسی

تدریس خصوصی زبان روسی را با ما تجربه کنید

روسی یک زبان جهانی

قبل از اینکه در مورد تدریس خصوصی زبان روسی تصمیم بگیرید بهتر است بدانید که زبان روسی یکی از رایج ترین زبان های دنیاست. در اروپا بیش از 100 میلیون نفر به زبان روسی صحبت می کنند. شما این فرصت را دارید که مهارت‌های روسی خود را از طریق آموزشگاه‌ها، مؤسسات فرهنگی، به صورت آنلاین و خودآموز و یا به شیوه تدریس خصوصی تمرین کنید و به فرهنگ روسی نزدیک‌تر شوید. بنابراین مطمئناً فرصتی برای تمرین زبان روسی قبل از سفر شما به روسیه وجود خواهد داشت.

البته فراگرفتن زبان روسیه فقط در سفر کاربردی نیست بلکه می­توانید شغل­های ایده­آل و مناسبی را در این راستا بیابید. اگر کنجکاو هستید که زبان روسی را یاد بگیرید یا مهارت­های روسی خود را بهبود ببخشید، آموزش زبان روسی ما با روش­های یادگیری موثر به شما کمک می­کند. چه تازه شروع به یادگیری زبان روسی کرده باشید و چه دانش پیشرفته­ای دارید، ما یک معلم زبان روسی مناسب برای شما آماده کرده ایم.​تدریس خصوصی زبان روسی

آیا یادگیری زبان روسی دشوار است؟

مانند هر زبان جدید، تداوم از اهمیت بالایی برخوردار است. تدریس خصوصی زبان روسی به یادگیری شما تداوم می بخشد. تمرین منظم واژگان، صحبت کردن، شنیدن، نوشتن و خواندن همه آن چیزی است که باید یاد بگیرید. روسی یک زبان اسلاوی است. بنابراین به خانواده زبانی متفاوت از زبان های ژرمنی و رومی تعلق دارد. این خصوصیات، یادگیری زبان روسی را بدون دانش قبلی از یک زبان اسلاوی دشوارتر می کند. بنابراین، باید مطمئن شوید که یک برنامه مطالعاتی سنجیده در دست دارید. شما همچنین باید سرعت یادگیری ایده آل خود را پیدا کنید. بنابراین می توانید تعادل مناسب را پیدا کنید تا آنچه را که در دراز مدت یاد گرفته اید به خاطر بسپارید و بتوانید آن را در عمل به کار ببرید.

تدریس خصوصی زبان روسی

به همین دلیل، ما تدریس خصوصی زبان روسی را به طور انحصاری در درس های منظم و پشت سر هم ارائه می دهیم. به موجب آن برنامه آموزشی و سایر تمرینات و نکات آموزشی را با نیازهای شخصی و اهداف یادگیری شما تطبیق می دهیم. با پیاده سازی روش های صحیح، یادگیری زبان روسی چندان دشوار نخواهد بود. مهمترین چیز این است که یادگیری سرگرم کننده است و در دراز مدت انگیزه شما حفظ می شود. ما همچنین با انتخاب دقیق معلم خصوصی زبان روسی شما، این موفقیت را تضمین می کنیم.

تدریس خصوصی زبان روسی به عنوان آمادگی برای امتحان

تدریس خصوصی زبان روسی همراه با یک معلم  خصوصی درجه یک، می تواند به شما کمک کند تا به طور ایده آل برای امتحان آینده خود آماده شوید. مربیان ما کاملا با محتوای درسی آشنا هستند و تدریس خصوصی روسی را با توجه به اهداف یادگیری شخصی شما طراحی می کنند. بسیاری از زبان آموزان روسی تصمیم به شرکت در آزمون رسمی برای دریافت مدرک زبان روسی می گیرند. در ادامه به این آزمون ها اشاره می کنیم.

آزمون های آمادگی زبان روسی

  1. آزمون TELC روسی:

آزمون TELC بر اساس چارچوب های استاندارد اروپایی است، به همین دلیل است که این گواهی زبان به ویژه برای استفاده در اروپا مفید است. می توانید با گواهی A1 (دانش پایه) شروع کنید و به سمت گواهی C2 (تقریبا سطح زبان مادری) کار کنید.

  1. آزمون روسی TRKI:

گواهینامه روسی TRKI در سطح بین المللی توسط بسیاری از زبان آموزان روسی شناخته شده و ترجیح داده می شود. در وب سایت ما نیز سطوح مختلفی ارائه می شود که می توان آنها را با چارچوب مرجع اروپایی مقایسه کرد. ساختار آزمون نیز مشابه سایر آزمون ها است که در آن واژگان، گرامر، نوشتن، خواندن و درک شنیداری تست می شود. اگر می خواهید در دانشگاهی در روسیه تحصیل کنید، به TRKI 1 نیاز دارید که با سطح زبان اتحادیه اروپا B1 مطابقت دارد.

تدریس خصوصی زبان روسی

تدریس خصوصی زبان روسی را با ما تجربه کنید:

با ما می توانید به راحتی تدریس خصوصی زبان روسی خود را شروع کنید. ما آموزش زبان روسی را علاوه بر حضوری از طریق چت تصویری و در کلاس مجازی نیز ارائه می دهیم. این به این معنی است که شما می توانید دروس زبان روسی را به راحتی در خانه خود تمرین کنید. به این ترتیب ما شما را با یک معلم خصوصی زبان روسی که به بهترین وجه با نیازهای آموزشی شما مطابقت دارد، تطبیق می دهیم. ما به طور انحصاری با معلمان برتر کار می کنیم، که همه آنها واجد شرایط هستند و دانش آنها توسط ما بررسی می شوند. با ما می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که چقدر و هر چند وقت یکبار می خواهید زبان روسی را یاد بگیرید.

به این ترتیب می توانید با تدریس خصوصی زبان روسی به طور ایده آل یادگیری زبان روسی را در زندگی روزمره خود ادغام کنید و دیگر نگران نباشید که چه زمانی و در کجا می توانید منابع یادگیری خود را پیدا کنید و چه چیزهایی را باید تکرار کنید. معلم خصوصی زبان روسی شما از همه چیز مراقبت می کند.

تدریس خصوصی زبان روسی

 

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *