وبلاگ

آموزش زبان روسی از صفر را چطور شروع کنم؟

آموزش زبان روسی از صفر
زبان روسی

آموزش زبان روسی از صفر را چطور شروع کنم؟

آموزش زبان روسی از صفر را چطور شروع کنیم؟

ما پیشنهاد می کنیم آموزش زبان روسی از صفر را با یک دوره ساده حضوری و یا آنلاین شروع کنید. ما یک رویکرد عینی و کارآمد برای یادگیری آسان و سریع صحبت کردن یک زبان داریم: به شما پیشنهاد می کنیم با حفظ کردن کلمات و عبارات کاربردی شروع کنید که می توانید در زندگی روزمره از آنها استفاده کنید و در سفرهایتان مفید خواهند بود.

عادت کردن به گفتن کلمات با صدای بلند (مثلاً اعداد) یک تمرین آسان برای آموزش زبان روسی از صفر است که می توانید در هر زمانی از روز به طور مکرر آن را تمرین کنید. این به شما کمک می کند تا به صداهای زبان انتخابی خود عادت کنید و آن را برای شما آشناتر می کند. بنابراین وقتی تعطیلات خود را در مسکو، سنت پترزبورگ یا هر مقصد دیگر روسیه می گذرانید، تعجب خواهید کرد که چقدر آشنا و آسان به نظر می رسد. همچنین، استفاده از دیکشنری جیبی، به خصوص در سفر، همیشه راحت و بسیار کاربردی بوده است. این به شما امکان می دهد تا ترجمه جدید کلمات را پیدا کنید و دایره لغات خود را غنی کنید. اگر وارد ادبیات روسیه شوید از ظرافت های خیره کننده در آثار رمان نویسان بزرگی مانند فئودور داستایوفسکی، آنتون چخوف و ایوان تورگنیف شگفت زده خواهید شد. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای آموزش زبان روسی از صفر خواندن کتابهای ادبی روسیه را فراموش نکنید.

آموزش زبان روسی از صفر

آشنایی با کشور روسیه قبل از شروع آموزش زبان روسی از صفر:

قبل از اینکه آموزش زبان روسی از صفر را شروع کنید بهتر است قدری با کشور روسیه آشنا شوید. روسیه با بیش از 145 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین کشور روی کره زمین است، با قلمرویی که شمال آسیا و اروپا را در بر می گیرد. این عظمت مناظر متنوع آن را توضیح می دهد، که از کوه البروس، بلندترین قله اروپا، تا دریاچه بایکال، از طریق کلان شهرهایی مانند مسکو و مناظر یخ زده سیبری را شامل می شود. به همان اندازه که جاذبه گردشگری آن عالی است، جاذبه اقتصادی آن نیز بزرگ است. روسیه که از نظر تولید ناخالص داخلی در رتبه شانزدهم جهان قرار دارد، بخشی یکی از صادرکنندگان پیشرو مواد معدنی و منابع انرژی در جهان است.

این کشور که از زمان های بسیار قدیم نقش مهمی در عرصه سیاسی، جغرافیایی و اجتماعی اروپا ایفا کرده است، در قرن بیستم به یک ابرقدرت تبدیل شد و به آن اجازه داد تا با پرتاب اسپوتنیک و اولین انسان در زمینه های مختلف، به ویژه هوافضا، پیشگام شود. آیا به دنیای پررونق تجارت، مناظر خیره کننده و فرهنگ غنی آن روسیه علاقه مند شدید؟ برای غرق شدن در زبان روسی یک لحظه دیگر منتظر نمانید. آموزش زبان روسی از صفر را با ما تجربه کنید.

چگونه در بازه زمانی بین یک هفته تا یک ماه به یک تلفظ خوب زبان روسی برسیم؟

زبان روسی با بیش از 280 میلیون سخنران، در بیش از 20 کشور در سراسر جهان حضور دارد و زبان رسمی 8 ایالت و منطقه است. این زبان که با 33 حرف الفبای سیریلیک نوشته می شود، لهجه مخصوصی دارد و تلفظ حروف صدادار را شرطی می کند. ویژگی دیگر این زبان این است که بیشتر صامت ها دو واج ولاری و دیگری کامی را نشان می دهند. شکل نوشتاری مصوت زیر، واج مورد استفاده را تعیین می کند. به طور کلی زبان روسی به جز چند استثنا همانطور که تلفظ می شود نوشته می شود.

آموزش زبان روسی از صفر

برای یادگیری زبان روسی به چه چیزهایی نیاز دارید؟

اهداف خود را برای آموزش زبان روسی از صفر تعیین کنید. به دلیل اصلی خود برای یادگیری زبان روسی فکر کنید. از همان ابتدا باید بدانید که چرا تصمیم به یادگیری این زبان گرفته اید. این مطمئناً به شما کمک می کند. برنامه یادگیری زبان روسی خود را تنظیم کنید. چقدر باید برای مطالعه وقت بگذارید؟ البته تا حد امکان و تا جایی که شما را خسته نکند. حتی 5 دقیقه در روز بهتر از هیچ است. همه ما مشغول هستیم و پیدا کردن زمان برای یادگیری زبان های خارجی بسیار دشوار است. اما سعی کنید آموزش زبان روسی از صفر را بخشی از برنامه روزانه خود قرار دهید. به عنوان مثال به پادکست گوش دهید، یک دفتر خاطرات روزانه داشته باشید، داستان های جالب بخوانید.

از یادگیری زبان روسی لذت ببرید:

سعی کنید هنگام آموزش زبان روسی از صفر یک “باکس آموزش زبان” خوب آماده کنید. این باکس می تواند شامل دفترچه یادداشت، خاطرات جیبی، خودکارهای زیبا با رنگ های مختلف باشد. هر چیزی که به شما انگیزه و تمایل بیشتری برای یادگیری زبان روسی می دهد می تواند به شما کمک کند.

آموزش زبان روسی از صفر

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *