وبلاگ

دوره‌های معتبر آموزش زبان روسی آنلاین

یادگیری زبان روسی از صفر
زبان روسی

دوره‌های معتبر آموزش زبان روسی آنلاین

چند سال قبل آموزش مجازی رتبه‌ی پایینی در بین انواع روش‌های آموزشی داشت. افراد یا حضوری به کلاس مراجعه می‌کردند یا به شکل خودآموز و مستقل از هر معلم یا استاد کار بلدی شیوه‌ی خود را اجرا می‌نمودند. اما این روزها کلیه‌ی مهارت‌ها و علوم نظری را می‌توان به خوبی و در قالب دوره‌های آنلاین به متقاضیان آموزش داد. زبان روسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. دوره‌های آموزش زبان روسی آنلاین متعددی وجود دارند که به زبان آموزان اجازه می‌دهند در هر کجای ایران از بهترین اساتید و به روزترین دوره‌ها استفاده کنند.

دسترسی به بهترین اساتید کشور

مسلما یکی از بارزترین مزایای استفاده از دوره‌های آموزش زبان روسی آنلاین این است که شما می‌توانید با اساتیدی کلاس بردارید که کیلومترها از خانه‌ی شما فاصله دارند. در گذشته بسیاری از افرادی که در شهرستان‌ها سکونت داشتند مجبور بودند برای شرکت در دوره‌های برخی از استادها به مراکز استانشان و یا حتی استان‌های دیگر بروند.

متاسفانه برگزاری دوره‌های آموزشی برخی از زبان‌ها، در خیلی از شهرهای کشور رایج نیست. لذا افراد نه تنها به اساتید برتر بلکه به هیچ دوره‌ی آموزشی دسترسی ندارند. این مشکلی است که دوره‌های آنلاین به خوبی آن را حل کرده‌اند.

دوره‌های معتبر آموزش زبان روسی آنلاین

انتخاب بهترین دوره‌ی  آموزش زبان روسی آنلاین

هنگام انتخاب دوره‌های آموزش زبان روسی آنلاین دست شما باز است تا از میان طیف وسیعی از دوره‌ها دست به انتخاب بزنید. به هنگام انتخاب مؤلفه‌های زیر را مد نظر قرار دهید:

  • دوره‌ای را انتخاب کنید که انتظارات و اهداف شما را برآورده کند. به طور مثال هدف شما فراگیری زبان با لهجه‌ی بومی است لذا باید به دنبال دوره‌هایی باشید که بیشتر بر مکالمه و لهجه‌ی درست تمرکز دارند.
  • مدت زمان دوره، تعداد کلاس‌ها در هفته و طول مدت هر کلاس را در نظر داشته باشید و متناسب با نیاز و بودجه‌ی خود یک دوره را انتخاب نمایید.
  • مواد آموزشی مناسب خود را پیدا کنید. اساتید مختلف شیوه‌های آموزشی متنوعی دارند.
  • دوره‌ای را انتخاب کنید که در کمترین زمان ممکن شما را به اهدافتان برساند.
  • ارزیابی و امتحانات دوره‌های آنلاین را جدی بگیرید و به دنبال دوره‌هایی باشید که به شکل مستمر از شما امتحان بگیرند. حتی اگر دوره‌ی منتخب شما کوییز و امتحان ندارد به دنبال سایت‌هایی باشید که شما را ارزیابی می‌کنند.

فارغ از نوع دوره‌ای که انتخاب می‌کنید چیزی که سبب تمایز شما از سایر افراد می‌شود صبر و ممارستتان است.

برخی از بهترین دوره‌های زبان روسی آنلاین انگلیسی

  1. Rocket Russian
  2. Russian Uncovered
  3. RussianPod101
  4. Glossika Russian
  5. Pimsleur Russian
  6. Grammar Hero (Russian)
  7. Rosetta Stone
  8. Mango Languages
  9. 3ears
  10. Mondly Russian

با مراجعه به این سایت‌ها می‌توانید از دوره‌های آموزشی آنلاین آن‌ها استفاده کنید. هدف اصلی این وب سایت­ها ایجاد فرصتی برای همه علاقه‌مندان به یادگیری زبان روسی به صورت آنلاین و فراهم کردن شرایط بهینه برای مطالعه زبان روسی است.

آموزش زبان روسی با دوره‌های آنلاین زفو

یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل زبان روسی است. یادگیری زبان روسی به دلیل استفاده از الفبای سیریلیک و اسامی مبتنی بر جنسیت دشوار به نظر می­رسد. اما به دلایل اقتصادی، سیاسی یا فرهنگی و غیره می‌تواند ارزش یاد گرفتن داشته باشد. کسانی که زبان روسی را می‌دانند علاوه بر روسیه می‌توانند در سراسر اروپای شرقی و حتی ایالت متحده بدون مشکل زبان سفر کنند. زفو در کنار شماست تا ضمن آموزش این زبان ارزشمند منجر به ارتقا سطح مهارت‌هایتان شود.

در زفو می‌توانید زبان روسی را بسته به امکانات، خواسته‌ها و اوقات فراغت خود مطالعه کنید. محتوای سایت ما فرصت یادگیری مفیدترین واژگان، دستور زبان، آواشناسی و قوانین خواندن را برای زبان آموزان خود ایجاد می‌کند.

چیزهای جدید، مفید و متفاوت بیاموزید

یادگیری زبان روسی می‌تواند به شما در درک بهتر زبان‌های دیگر حتی زبان مادری‌تان کمک کند. در طول دوره­های آموزش زبان روسی، مجبور به مطالعه منابعی می‌شوید که جهان بینی شما را به طور کل تغییر می­دهند. این موضوع شاید جالب‌ترین و عمیق‌ترین تاثیر فراگیری زبان روسی ‌باشد.​

آموزش زبان روسی با دوره‌های آنلاین زفو

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *