برخی منابع آموزش رایگان زبان روسی

Duolingo
زبان روسی

برخی منابع آموزش رایگان زبان روسی

این روزها اینترنت بستری بسیار سودمند برای یادگیری انواع مهارت‌ها من جمله زبان آموزی مهیا کرده است. خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که در ابتدای امر خود را با آموزش‌های رایگان محک بزنند تا مطمئن شوند که به زبان روسی علاقه‌مندند و در فراگیری آن استعداد دارند. در این محتوا به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چه منابعی، آموزش رایگان زبان روسی را ارائه می‌دهند و چگونه می‌توان از این منابع استفاده کرد.

سه منبع رایگان آموزش زبان روسی

در این بخش به معرفی سه تا از بهترین برنامه‌های رایگان آموزش زبان روسی می‌پردازیم. این برنامه‌ها در کنار سایر دوره‌های آموزشی نیز قابل استفاده هستند.

Duolingo

Duolingo  یک منبع آموزش رایگان زبان روسی محبوب است که استفاده از آن سرگرم کننده و رایگان می‌باشد. شما می‌توانید این برنامه را از گوگل استور نیز دانلود نمایید و یا این که مستقیما به سایت آن مراجعه کنید. درس‌های ارائه شده در این پلتفرم مختصر و مفید هستند و تنها با روزی 5 دقیقه وقت گذاشتن می‌توانید به خوبی در این زمینه پیشرفت کنید.

کانال یوتیوب Real Russian Club

این کانال منعکس کننده‌ی طیف وسیعی از پیشنهادات و آموزش‌های دانشجویان پیشرفته زبان روسی، برای نوآموزان مبتدی می‌باشد. در این کانال مباحثی در مورد واژگان پایه مانند زمان استفاده از вы و ты (رسمی و غیررسمی «شما») توضیح داده می‌شود تا خیلی از ابهامات برای افراد مبتدی رفع گردند. افراد در ویدیوهای این کانال به زبان رسمی معتبر و آهسته صحبت می‌کنند. این مجموعه موضوعات فرهنگی متعددی را نیز پوشش می‌دهد.

لوکسن

لوکسن یک برنامه‌ی مفید برای کسانی که است که به دنبال گسترش واژگان روسی خود می‌باشند. این برنامه واژگانی را در مورد موضوعات اساسی مانند گفتگو، خانواده، رنگ‌ها و موارد دیگر ارائه می‌دهد. کلمات در این برنامه نه تنها به انگلیسی ترجمه شده‌اند بلکه دارای یک تصویر سرگرم کننده نیز می‌باشند که این تصاویر مفهوم و معنای کلمات را منتقل می‌کنند.

Duolingo

در دوره‌های آموزش رایگان زبان روسی چه چیزهایی را یاد می‌گیریم؟

  • چگونه زبان روسی را آسان و موثر فرا بگیریم.
  • الفبای روسی.
  • خواندن متون روسی.
  • تمرینات تلفظ.
  • برخی از مهم‌ترین دستورات زبان روسی.
  • چگونه صحبت کردن مانند یک بومی.

بهترین دوره‌ها و منابع رایگان آموزش زبان روسی آن‌هایی هستند که بتوانند در شما پیشرفتی ایجاد کنند. اگر دوره‌های آنلاین یا رایگان برایتان مفید نیستند می‌توانید کلاس‌های خصوصی را نیز امتحان کنید و بعد نسبت به ادامه یا رها کردن آموزش زبان خود تصمیم بگیرید.

آنچه که افراد برای آموزش رایگان زبان روسی نیاز دارند

برخی از افراد در مورد کارایی دوره‌های رایگان نگران هستند. به این موضوع توجه داشته باشید که چه خودآموز باشید و چه از یک دوره‌ی رایگان استفاده کنید، در هر دو صورت باید به یک سری اصول پایبند بمانید.

تعیین هدف:

در وهله‌ی نخست باید بدانید که هدف شما از یادگرفتن زبان روسی چیست؟ می‌خواهید به عنوان یک مترجم زبان روسی کار کنید؟ یا می‌خواهید به کشور روسیه مهاجرت کنید؟ هدف به شما کمک می‌کند تا فرایند یادگیری خود را جدی بگیرید و آن را نصف و نیمه نگذارید.

یک برنامه خوب تنظیم کنید:

مشخص کنید که هر روز قصد دارید چه قدر از زمان خود را صرف مطالعه زبان روسی کنید. همه ما مشغول کارهای خودمان هستیم و پیدا کردن زمان برای یادگیری زبان خارجی بسیار دشوار است. البته یادتان نرود که همیشه کم خواندن بهتر از اصلا نخواندن است.

یک کیت یادگیری زبان داشته باشید:

دفترچه یادداشت، ژورنال‌های جیبی، خودکارهای زیبا در رنگ‌های مختلف؛ هر چیزی که به شما الهام بیشتری برای یادگیری زبان روسی بدهد. تمام این کارها کمک می‌کنند تا علاقه‌ی بیشتری به مطالعه زبان داشته باشید.

آموزش رایگان زبان روسی با زفو

اگر آشنایی مختصری با زبان انگلیسی داشته باشید می‌توانید از منابع رایگان متعددی برای آموزش رایگان زبان روسی استفاده نمایید. اما اگر زبان روسی زبان دوم شما است و می‌خواهید از دوره‌های رایگان زبان فارسی استفاده کنید باید به دنبال منابع معتبر فارسی باشید. زفو در راستای ارتقا سطح زبان آموزان عزیز در بازه‌های زمانی مشخص دوره‌های رایگانی را برگزار می‌کند.

آنچه که افراد برای آموزش رایگان زبان روسی نیاز دارند

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *